zaterdag, juli 01, 2006

Heerlijk geshopt

Wat kan dat toch lekker zijn. Om heerlijk uitgebreid te gaan shoppen. Van alles uitkiezen, meenemen de paskamer in, aandoen en dan in de spiegel kijken hoe leuk het staat. Nou vandaag was het zover hoor. Met z'n viertjes naar dorp, allelei kledingwinkels in om wat kleding te vinden voor de bruiloft van M. & M. Het was uitverkoop (wanneer trouwens niet tegenwoordig.) dus sommige dingen waren nog afgeprijsd ook. Ik heb erg mijn best gedaan, heb heel veel leuke dingen uitgekozen. En het stond ook allemaal even leuk. Dus het meeste ook maar meegenomen naar de kassa en afgerekend. Nog een lekker broodje gegeten op een terrasje midden in het dorp. Terwijl Rick om de minuut vroeg wanneer ik toch eindelijk dat broodje eens op had zodat we verder konden. Hij wilde namelijk nog even "kijken" in een speelgoedwinkeltje. Nou was hij wel zo slim om dat "kijken" met papa te doen, zodat het hem nog een klein zakje met geheel nutteloze krokodilletjes van 4 cm per stuk opleverde. Op het zakje stond dat het uitrekbare krokodilletjes waren, maar in kleine lettertjes stond er ook bij vermeld, dat ze bij te ver uitrekken kunnen scheuren. Maar wat nou precies te ver is, staat er jammer genoeg niet bij. Uiteindelijk zijn we dus met twee tassen vol prachtige nieuwe kleren naar huis toe gegaan. Thuis kwam er natuurlijk gelijk een modeshow met in de hoofdrol al die nieuwe kleding. Steeds weer kwam er een verbluffend setje voorbij. Jaja voorbij, want ik zat lekker op de bank. Al deze nieuwe aanwinsten zijn namelijk niet voor mij, maar voor Pat.

xxx Cel

Geen opmerkingen: