zondag, juli 09, 2006

Erg besmettelijk

Blijkbaar wandelen er meerdere soorten ziektekiemen door ons huis, want gisteren hadden ze mij te pakken. Ik heb de hele dag in bed gelegen met buikpijn en kramp. Mijn enige uitstapjes waren naar het toilet. Gelukkig gaat het vandaag al weer een stuk beter. Ik ben net alweer even lekker naar buiten geweest en straks hoop ik ook nog even aan scrappen toe te komen. Rick gaat zometeen met Patrick naar zwemles en Josh slaapt nog dus misschien kan ik even wat doen. Ricks zomervakantie is gelukkig ook begonnen dus we hoeven ons nu niet meer te haasten 's morgens. We kunnen leuke dingen gaan doen als het mooi weer is. Heerlijk. Ik hoorde sommige moeders al zuchten op school: "Pfff, hoe moeten we die zes weken doorkomen." Dat heb ik gelukkig niet. Ik vind het alleen maar makkelijk dat we nu niet de hele dag op de klok hoeven te kijken. En gewoon dagjes weg kunnen gaan. Maar goed, voor werkende moeders ligt dat misschien wel even anders. Ik ga nu maar snel de was ophangen dan kan ik daarna nog even scrappen voordat kleine Josh weer wakker wordt.

xxx Cel

Geen opmerkingen: