maandag, juli 17, 2006

Vanalles en nog wat

Ik zag net tot mijn grote schrik dat het al bijna een week geleden is dat ik hier voor het laatst gepost heb. Ik schaam me rot. We hebben een paar leuke dagen achter de rug. Vrijdag zijn M. & M. getrouwd. Wat een geweldig stel is dat. Ze passen echt perfect bij elkaar. Het was een fantastische dag, we hebben genoten. Zaterdag zijn we ook nog bij hen langsgeweest voor een heerlijke brunch om na te kletsen over de bruiloft.

Ook heb ik zowaar nog tijd gehad om even te scrappen. Dit was het resultaat.


(Sorry voor de slechte foto, maar ik had geen zin om een nieuwe te maken.)
Ik ben vandaag ook nog even aan het scrappen geweest maar die Layout is nog niet helemaal af.

Patrick heeft lekker vrij deze week, dus misschien gaan we nog wel wat leuks doen. Al hoewel als het echt zo heet wordt van de week dan vind ik niet zo heel veel dingen leuk.
Rick gaat vanavond bij oma logeren, je zou toch denken dat dat aanzienlijk scheelt in de herrie en rommel in huis, maar Josh heeft er dus totaal geen moeite mee om Ricks portie er ook bij te nemen. Hij huilt dus vandaag gewoon wat harder. En smijt nog iets meer door de kamer dan anders. Niks rust dus. Het enige verschil is dat ik nu maar tegen een ventje mopper in plaats van twee. Misschien dat de rust wederkeert als ik het kleine spookje in bed heb gelegd. Dat ga ik zometeen maar eens proberen.

xxx Cel

Geen opmerkingen: