vrijdag, juli 21, 2006

Ik ben 30!!!

Wat was ik ontzettend jarig gisteren. Ik ben echt enorm verwend. Ik had natuurlijk al mijn mooie nieuwe fotocamera waar ik zo blij mee ben, maar nu heb ik er ook nog een mooie tas voor gekregen. Verder heb ik nog een boek, cadeaubonnen, een lampje, een magnetisch prikbord, geld(waar ik nu al scrapspullen voor gekocht heb) en twee voorpagina's van de telegraaf van mijn geboortedag en die van Patrick. Heel gaaf. We zaten met z'n allen lekker in de tuin. Heerlijk in de schaduw. Patrick had nog een paar foto's gemaakt.

Dat gebeurt niet zo vaak dat hij eraan denkt om foto's te maken en ik niet.
Meestal terroriseer ik iedereen met het apparaat. Hij heeft ook nog een leuke foto van Josh gemaakt.



Al met al was het een hele leuke dag.
Ik heb ook nog twee Layouts gemaakt maar daar moet ik nog foto's van maken dus die volgen nog.

xxx Cel

Geen opmerkingen: