donderdag, juli 06, 2006

Knippen, plakken en fotograferen


Dat is zo ongeveer het enige waar ik mee bezig ben vandaag. Ik ben twee notitieboekjes aan het versieren met mooi papier en de initialen van Ricks juffen. Dan kan hij die morgen aan ze geven.
Natuurlijk ben ik daar vandaag pas aan begonnen en niet van de week al zodat ik me nu nog een soort moet haasten om het op tijd af te krijgen.












De nieuwe camera is dus echt geweldig. Ik kan het niet laten en loop de hele dag al met het apparaat om mijn nek in de rondte. Niks of niemand is veilig, alles wordt vastgelegd of het nou wil of niet. En ik moet zeggen er zit af en toe best een mooi exemplaar tussen. Ik zal er hier een paar plaatsen. Als het goed is kun je erop klikken om ze te vergroten. Nou ik ga snel weer verder met knippen en plakken anders krijg ik het nooit af.

xxx Cel

Geen opmerkingen: