dinsdag, juli 04, 2006

Yes

Ik ben helemaal gelukkig vandaag. Ik ga namelijk morgen een mooie nieuwe digitale fotocamera kopen. Ik wil al een hele tijd een nieuwe omdat mijn huidige camera en ik uit elkaar groeien. Wij begrijpen elkaar niet altijd meer. Ik wil meer van hem dan hij ooit zal kunnen. En voordat we nou echt problemen krijgen samen heb ik besloten om een nieuwe te kopen met veel meer mogelijkheden zodat deze het lekker rustig aan kan gaan doen. Ik hoop dan wel dat ik snel leer omgaan met de nieuwe zodat ik hier wel foto's kan plaatsen waarop toch tenminste het onderwerp scherp in beeld is. Maar het voordeel van een digitale is natuurlijk dat ik gelijk kan zien of ik er een potje van maak of niet. Mocht er een redelijke tussen zitten dan zal ik hem hier zeker posten.

Vanmiddag heb ik eigenlijk alleen maar lekker bij mijn moeder in de tuin gezeten. De jochies samen in het badje en ik heel jaloers op een stoel naast het badje. Ze hebben zich prima vermaakt. Josh is ongeveer honderd keer op handen en voeten uit het badje gekropen om vervolgens een rondje door de tuin te lopen en daarna weer op handen en voeten in het badje te kruipen. Rick had het eigenlijk alleen maar druk met alles wat Josh vasthad uit zijn handen te trekken. Hij was een beetje opstandig zullen we maar zeggen. Ik ga er voorlopig maar even van uit dat dat aan het weer ligt en het feit dat hij hard aan vakantie toe is.

We hebben na al het gebadder nog bij oma gegeten. Nou ja "we" is eigenlijk niet het juiste woord, want Rick en Josh hebben samen misschien tien happen gegeten. Ach met dit weer is drinken toch veel belangrijker dus ik ben de strijd maar niet aangegaan. Nu liggen de mannen lekker te zweten in hun bedjes en ga ik snel aan de slag want er moet hier nog wel het een en ander gebeuren. Dat krijg je he, als je overdag niet veel uitvoert.

xxx Cel

Geen opmerkingen: