donderdag, juni 29, 2006

Eindelijk


Eindelijk heb ik tijd gehad, nou ja eigenlijk meer tijd gemaakt om te scrappen en dit is het resultaat. Heerlijk om weer eens bezig te zijn met wat papiertjes en een paar foto's.
Ik ben er redelijk tevreden over. Wat ik wel helemaal geweldig vond is dat ik ineens dat ieniemienie schaartje vond. Dat paste er zo leuk bij. Pfff als ik dan zo naar die foto's kijk, kan ik me bijna niet voorstellen dat het onderwerpje van die foto's hier nu al lekker door de kamer rent met een enorme stok in zijn handjes waarmee hij mept tegen alles wat hij tegenkomt. Bij nader inzien ga ik die stok maar even afpakken voor er ongelukken gebeuren. Anders hebben we straks weer ziekenhuis foto's maar dan net even anders. En dat is toch een stuk minder leuk om te scrappen.

xxx Cel

Geen opmerkingen: