maandag, juni 19, 2006

Voorjaarsschoonmaak

Ok ok, ik geef het toe ik ben laat. Heel erg laat. Het is namelijk al bijna zomer, maar het is er toch nog van gekomen. Ik ben begonnen met de voorjaarsschoonmaak. En dat voelt goed moet ik zeggen. Het lijkt wel of er met iedere zak troep die afgevoerd wordt meer rust in mijn hoofd komt. Eindelijk gaan er eens spullen uit het huis in plaats van al die dingen die erin komen. Uit de kast in Rick's kamer kwamen alleen al twee volle vuilniszakken. (Waar overigens niks van Rick inzat, alleen maar oude troep van z'n mama.) Ik heb net z'n bed weer even vrij gemaakt. Ja het kind moet toch gaan slapen he. Ik heb ook maar gelijk afscheid genomen van alle hobbyspullen die ik echt niet bij het scrappen kan gebruiken. Soms kom je tijdens het opruimen ook nog op goede ideeen, ik heb namelijk een oud muntenalbum opgedoopt tot embellishmentsalbum. Dat heeft hem dus van een enkele rit vuilnisbelt gered. En nu maar hopen dat deze opruim- en schoonmaakwoede nog even aanhoudt, want ik moet nog een kamer of vier. Dus...... aan de slag!

xxx Cel

Geen opmerkingen: