donderdag, juni 15, 2006

Waarom gaat zoiets altijd fout???

We zijn pas bezig geweest met de hypotheek. Niet echt schokkend zou je denken, maar in ons geval is het altijd zo dat als wij maar iets veranderen, alles gelijk fout gaat.
En ja hoor, ik kijk net even bij de bij- en afschrijvingen. En wat zie ik: Levensverzekering 1 is nog keurig aan het afschrijven.(Dat is ook de bedoeling.) Maar Levensverzekering 2 is ook maar vast begonnen(en dat was nou net niet de bedoeling) Dus de tussenpersoon gebeld, de bank gebeld. Je bent gelijk een uur kwijt en een informatiepakket wat je niet nodig hebt rijker. ("Maar Mevrouw het is alleen maar in uw voordeel hoor" ) M'n plannen om te gaan scrappen heb ik maar van tafel geveegd, dat gaat nu toch niet meer lukken. Ik moet zometeen Rick alweer gaan halen. Die is vanmiddag met de hele klas naar de speeltuin. Ik ben benieuwd zoveel zand hij deze keer weer in zijn broek heeft weten te proppen. Ik zet de stofzuiger maar vast klaar.
Ach zo blijven we bezig toch?

xxx Cel

Geen opmerkingen: