zaterdag, juni 17, 2006

Niets op TV

Er is weer dramatisch weinig op de tv.
Nou ja als je van voetbal houdt kun je nu natuurlijk je hart ophalen, maar als dat niet het geval is, heb je toch een probleem.
Het enige dat er op het moment uitgezonden wordt, zijn oude films die iedereen al heeft gezien en herhalingen van herhalingen van series die misschien de eerste keer leuk waren, maar nu toch echt niet meer.
Dus had ik vanmiddag maar vast bedacht dat ik vanavond zou gaan scrappen. (Altijd handig om zo'n hobby achter de hand te hebben.) Maar het is nu bijna 22 uur en is komt nog steeds niks uit m'n handen. Ik lig maar wat op de bank te denken aan wat ik allemaal zou kunnen gaan doen.
Met de nadruk op 'kunnen', want ik vrees dat ik niet echt meer iets ga doen. Misschien ga ik zometeen van narigheid maar naar de tweede helft van Italie-Verenigde Staten kijken en anders kan ik altijd nog zo'n saaie film opzoeken. Er zijn er genoeg. Toch?

xxx Cel

Geen opmerkingen: