vrijdag, juni 16, 2006

Hoezo niet stoer????

Vandaag heb ik de vakantiefoto's opgehaald. Er zaten hele leuke tussen. Deze vind ik wel heel speciaal, aangezien het nog al eens voorkomt dat mensen zeggen: " Als je Rick hoort, dan hoor je jou praten." Of: "Je kan wel zien dat hij altijd met vrouwen is."
Nu is het inderdaad een jongetje met gevoel, niet zo'n vechtersbaas. En hij heeft niet het stekeltjeshaar wat je tegenwoordig moet hebben om erbij te horen. En nee, hij durft niet helemaal naar boven in het klimrek. Maar is dat nou echt zo belangrijk??
Voor mij niet in ieder geval. Ik vind hem super zoals hij is. Maar als ik deze foto zo zie dan vrees ik dat het niet lang meer zal duren voordat deze jongen ook besmet wordt met het 'stoervirus'.

Jaja, kleine jongens worden groot.

xxx Cel

Geen opmerkingen: